Condiţii returnare

Despre condiţiile de returnare

Conform legislaţiei din România, returnarea produsele cumpărate de pe www.toiadica.ro se poate face în termen de 10 zile calendaristice de la cumpărarea lor; acest lucru se aplică doar persoanelor fizice. Legislaţia românească în domeniu prevede: "consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

În cazul în care doriţi returnarea produsului cumpărat din magazinul online www.toiadica.ro, cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în maxim 15 zile calendaristice de la retur. Conform Art.7 din O.G. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă, cheltuielile de returnare sunt în sarcina consumatorului. 

Acest lucru înseamnă că dacă un client în calitate de consumator persoana fizică, s-a răzgândit asupra cumpărării unui produs, îl poate returna prin colet în termen de 14 zile, doar în starea de produs nou în care l-a primit, fără urme de uzură, fără mici zgârieturi sau lovituri, fără date salvate în memorie, în ambalajele originale, însoţit de cerere scrisă prin care doreşte să renunţe la cumpărare şi solicită returnarea banilor. După primirea coletului şi constatarea stării de produs nou, vânzarea se va anula şi consumatorul va primi banii înapoi în contul său bancar.

Conform Art.10, litera C din legea O.G. 130/2000, consumatorul nu poate denunţa unilateral contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Clientul are obligaţia de a anunţa un reprezentant al Toiadica – Magazin Online, prin e-mail sau telefonic, pentru a stabili modalitatea de returnare.

Pentru produsele achiziţionate din magazinul TOIADICA, produsul returnat:

  1. NU trebuie să fie deteriorat;
  2. NU trebuie să conţină urme de utilizare;
  3. Trebuie să aibă asupra sa toate documentele însoţitoare cu care a fost expediat.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne de utilizare (montaj/demontaj) şi nu poate fi vândut ca produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea produsului său de a percepe o taxă de 30% din preţul produsului din momentul cumpărării.

Dacă produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, etc.), costul de retur (sau schimbare) al produsului este suportat în întregime de noi.

Pentru orice detalii sau neclarităţi vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la contact@toiadica.ro sau telefonic la 0726 500 500.

Continuă